Wandelen in Hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Adrie Rijsbergen - WaarBenJij.nu Wandelen in Hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Adrie Rijsbergen - WaarBenJij.nu

Wandelen in Hue

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie

10 Augustus 2010 | Vietnam, Hué

Inmiddels 10 dagen verder is er weer een hoop beleefd. We zijn de grens van Laos naar Vietnam overgestoken wat gepaard ging met wat extradollars om de douane tevreden te stellen. we hebben lekker? op de kop van een olifant gezeten en bij regen nat geworden op een klein bootje op een grote rivier. Heb een kaartspelletje skip-bo geleerd en lekker doorgezakt in een cafe met de naam "Why not". Naast al het locale eten ook overstag gegaan voor een lekkere pizza, maar tot zover nog geen wijntje gead, maar dat komt goed. Jullie begrijpen, ik vier vakantie in optima forma, en kasn dit dit nog wel even volhouden. DE mensen ware relaxed in Laos en iets drukker in Vietnam (ze gebruiken hier de claxon om te zeggen: pas op, ik kom eraan !).
Maar door al het vakantie plezier schiet de web-verhalen er een beetje bij in .
Maar nu weten jullie weer, dat hier alles goed gaat, en ik hoop in nederland ook. het feest bij Annie en Joop is inmiddels achter de rug, Maar de grote dag voor Joan (zonder streeptje, he Ester) en Ester komt steeds dichter bij, mijn kaartje is inmiddels ook gearriveerd heb ik per mail vernomen)... genoeg voor nu.. tijd voor diner met een man&vrouw of 8 .... groetje adrie

• 10 Augustus 2010 - 19:32

Broer Kees:

Zo te lezen - al is dat niet zoveel - heb jij het erg naar je zin. En daar gaat het tenslotte om. Vui v is vietnamees voor: veel plezier!!
    En als ik het goed begrijp heb jij met 8 vrouwen gedineerd.. Smakkelijk..

• 11 Augustus 2010 - 07:01

Annie En Joop :

Klinkt als een echte vakantie !!En zo moet t ook ! Veel plezier Adrie

• 11 Augustus 2010 - 07:29

Joke:

Leuk om te lezen dat je goed aan het vakantie vieren bent!
    Geniet ervan ! Voor je het weet loop je weer met ons over nederlands wegen! Gr Joke én Piet

• 12 Augustus 2010 - 09:12

Ineke:

En wat denk je van wandelen met DVS in Thassos!!
    Bedankt nog voor de mooie kaart!
    Nog veel plezier!
    Groetjes INEKE

• 12 Augustus 2010 - 13:03

Dankjewelvoorjekaart!
    Vader had hem óók gekregen,allemaal Chinezen ,zei hij!

Gr Joke

• 20 Augustus 2010 - 07:20

Joke:

Hoi Adrie! Alles nog goed daar in Vietnam? Goed weer zag ik (36 gr )!
    Hier alles oké!Geniet ervan!

P.S (vast 'n goede terug reis!)

Gr Joke én Piet

• 21 Augustus 2010 - 15:10

Edward:

Hoi Adrie,
    Ben je alweer in Bangkok? bent van harte welkom even langs te komen.
    groeten,
    Edward, Alejandra, Oscar, Iris