Galapagos, Laatste week, snik - Reisverslag uit Galápagos, Ecuador van Adrie Rijsbergen - WaarBenJij.nu Galapagos, Laatste week, snik - Reisverslag uit Galápagos, Ecuador van Adrie Rijsbergen - WaarBenJij.nu

Galapagos, Laatste week, snik

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie

26 Oktober 2008 | Ecuador, Galápagos

Hier weer een berichtje, nu in de laatste week van de vakantie. Het deel Ecuador zit erop, Mooi, maar wel veel regen ! Nu een laatste weekje Galapagos. Het begin was fantastisch. Op de dag dat we landde gelijk de allergrootste schildpadden gezien , en gisteren een dierentuin (maar dan in de wildernis), land en zee leguanen, vogels, zee honden, alle dieren zo tam en dichtbij dat ze gewoon blijven zitten als je naar ze toeloopt. De fotokaarten loopen over ....Gisteren eind van de dag nog gesnorkeld en de zeehonden zwommen met ons mee, fantastisch. Vannacht heeft echter de boot pech gehad, en nu zijn we bij het Darwin station gedropped zodat de boot gerepareerd kan worden. Vanavond diner aan wal (als compensatie, al moet ik zeggen dat het eten aan boord ook perfect is...) alleen wordt je het schommelen s´nachts wel zat. Zondag 2-11 kom ik weer in Nederland aan maar tot dan geniet ik nog van de fantastische dierenwereld op galapagos. de Groeten ! A3

• 27 Oktober 2008 - 08:01

Annie:

Klinkt heel prachtig Adrie ,die wilde dierentuin !! Tja wordt toch een waterbed straks thuis!! Nu je dat schommelen gewend bent . Geniet nog lekker verder deze laatse week !

• 27 Oktober 2008 - 10:55

Broer Kees:

Leutig dat je er zo ontzettend van geniet..
    Lijkt me een unieke ervaring die Galapagos-eilanden. Enjoy it!!
    Houdoe

• 28 Oktober 2008 - 14:24

Joke:

hai, Genieter!!
    Zo te lezen ben jij volop aan het genieten!!
    We hebben al n data geprikt om te wandelen,( 15 nov) én jou verhalen te horen! geniet ze nog! groet uit Gemert!

• 30 Oktober 2008 - 11:06

Gerlinde:

Ik weet hoe mooi het er is Adrie, mijmer .... mijmer..... Het is alsof je op de maand landt, maar dan is het net of je in een programma van NGC of Discovery loopt. Leeft ouwe George (heet ie geloof ik, de laatste schildpad in zijn soort) in het Darwincentrum nog? Hoe verschillend van kleur al die eilanden ook zijn met die bizarre lavavormen. Alleen toen onze gids begon over zwemmen tussen de haaien, kregen we het allemaal wel een beetje benauwd. Waren gewoon kleine onschuldige white tipped reef sharks, maar toch. Hoe beïnvloed zijn wij door films e.d.