Vakantie in Nederland - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Adrie Rijsbergen - WaarBenJij.nu Vakantie in Nederland - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Adrie Rijsbergen - WaarBenJij.nu

Vakantie in Nederland

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie

30 November 2006 | Nederland, Rijen

Laat ik, voordat ik weer aan het reizen sla, ook eens vertellen wat ik de afgelopen weken thuis in Nederland gedaan heb. Het laatste mailtje is tenslotte van 15 november.

Nadat duidelijk werd, dat de 2e keer Thailand niet door zou gaan, heb ik plannen gemaakt, hoe de tijd in Nederland te overbruggen.

Nu, 2 weken later, heb ik alle hoekjes in het huis weer eens gezien, ben ik 3 autoladingen (en ik heb toch een grote auto) kwijt geraakt op de stort, en ben zelfs begonnen met de foto’s van de Zuidelijk-Afrika reis in te pakken.

Het fotoplakken had 2 redenen: Zorgen dat ik door al de reizen niet bedolven wordt onder de foto’s en het goede voorbeeld geven voor de fotoreünie Zuidelijk Afrika.

De fotoreünie datum is geprikt, en het begint er op te lijken dat iedereen kan. Zelfs die andere zaken gepland hadden, passen de plannen aan. Zal dus een mooi weerzien worden.

O ja, de afgelopen zondag, ook weer eens ouderwets gewandeld (gecombineerd met verjaardag van broer Chris). De smaak weer goed te pakken gekregen, en omdat ik in Zuid-Afrika weinig gewandeld heb, heb ik voor aanstaand weekend nog maar een wandelweekend gepland. Het eerder gemelde voornemen om richting Engeland te gaan, is omgezet in een weekend Hildfeld in Duitsland (nadat een reisje naar Ardennen niet door kon gaan omdat alles “vol? ”zat).

Komend weekend dus lekker wandelen in Duitsland en als ik terug ben, alles uitpakken en weer inpakken voor de grote reis naar Australië.

Voor nu dus alvast een mooi weekend en voor diegene die Sinterklaas vieren, succes (en sterkte?) met het inpakken van de cadeautjes en (nog meer sterkte?) met het verzinnen van de rijmen.

Volgend bericht waarschijnlijk vanuit Australië, of als er iets bijzonders te melden is over het wandelweekend in Duitsland, nog een mailtje vanaf de thuisbasis in Rijen.

Groetjes
Adrie