Weer Thuis en een zeer bewogen week achter de rug - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Adrie Rijsbergen - WaarBenJij.nu Weer Thuis en een zeer bewogen week achter de rug - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Adrie Rijsbergen - WaarBenJij.nu

Weer Thuis en een zeer bewogen week achter de rug

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie

09 November 2008 | Nederland, Rijen

Ter afsluiting van de vakantie toch nog een laatste weglogje. Na een mooie vakantie volgde een zeer bewogen thuiskomst. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen (sorry voor diegene die dit het eerst lezen via deze weblog), toen ik op mijn koffers om 07h00 op Schiphol stond te wachten, zondag 1 week geleden, kreeg ik het droevige telefoontje dat mijn moeder s'morgens om +/- 05h00 was overleden. Het afscheid van de groep was dus heel anders dan voorgesteld en voor mij en mijn familie begon een zeer bewogen week dat in het teken stond van een mooi afscheid van "Ons Moeder" (83) en het bijstaan van "Ons vader" (85), wat naast droevenis ook mooie momenten bracht.
Na de crematie van ons moeder op donderdag heb ik in mijn laatste vakantie-week afleiding gezocht in het selecteren van de foto's en het intypen van de gedichten.

Het staat allemaal op internet, zie de linken hieronder.

Groetjes en deze weblgog wordt weer vervolgd bij de volgende (grote) Reis.

Foto's en gedichten:
http://members.home.nl/webstieadrie/index-foto&gedicht.html


Mijn website:
http://members.home.nl/webstieadrie/index.html

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Adrie

Vakanties...

Actief sinds 08 Sept. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 32974

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 05 December 2015

Noord-India - Tijgers en Tempels

05 December 2014 - 30 December 2014

rondreis Birma (Myanmar)

15 Oktober 2012 - 09 November 2012

Peru - Paaseiland

13 Oktober 2011 - 05 November 2011

Brazilie/Venezuela: Weer eens een grote reis

28 September 2010 - 05 Oktober 2010

1 weekje nazomeren in Thassos, Griekenland

29 Juli 2010 - 23 Augustus 2010

Indochina

06 Oktober 2008 - 02 November 2008

reizen 2006-2009

Landen bezocht: