Some Famous last words.. - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Adrie Rijsbergen - WaarBenJij.nu Some Famous last words.. - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Adrie Rijsbergen - WaarBenJij.nu

Some Famous last words..

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie

10 Januari 2007 | Nederland, Rijen

Hallo allemaal,

Tijd om mijn grote 2006 reis af te sluiten met:
- De foto’s van de Australië-reis: http://www.mijnalbum.nl/Album=46TH6YSW
- Een link naar mijn website met o.a. het gedicht en de foto’s van de diverse 2006 reizen: http://members.home.nl/webstieadrie/index.html

En een paar reacties op jullie reacties (waarvoor wederom mijn grote dank):
- Ester: Baas boven Baas als het gaat om rijmelarijen, of vrij vertaald: “Boss over Boss” when it comes to poems…
- Joke: Een groot wijsgeer zei eens: “Als dichter ben ik opener” (of was het toch een bierliefhebber die mijmerde: “als Opener ben ik beter als dichter”….)
- Kees: Voetje voor voetje gaat me nog steeds beter af als ondubbelzinnig rijmen…
- Joke: Mijn Rijens bed is eerlijk… gaaap…
- Joke, Twan, Ineke, Chris… Happy Internet-NewYear to you tooo….
- Jorien: Het is toch simpel, Nu ben ik in Rijen….
- Kees: Gelukkig hebben we de foto’s nog…..Maar mag ik hem ook …? (Hoi broertje ,
heb geprobeerd een foto van Emmy en "trekpop" via GSm over te sturen….)
- Annie&Joop: Net bij vader en moeder geweest. Lekker bijgekletst. Jullie Rolstoel idee bij het museum was “ne goeie”. Moeder praat nu al over om er eentje aan te schaffen… Die ze nu gekregen hebben is een beetje te zwaar voor vader om de auto te tillen.

- Ho ja, nog over de Nieuwjaarskaart-rebus: Alle oplossingen kunnen doorgestuurd worden naar: (HIT ANY KEY, maar die kan ik niet vinden).

Tijd om met dit geouwehoer te stoppen,
Tot de volgende (grote) reis…

Houdoe & Bedankt
A3

  • 12 Januari 2007 - 15:35

    Joke:

    'n prachtige foto sessie!
    Een erg gevarieerd land , zou ik denk óók wel 'n keertje willen wandelen , wanneer plannen we dat in onze wandel-kalender??????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Adrie

Vakanties...

Actief sinds 08 Sept. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 32998

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 05 December 2015

Noord-India - Tijgers en Tempels

05 December 2014 - 30 December 2014

rondreis Birma (Myanmar)

15 Oktober 2012 - 09 November 2012

Peru - Paaseiland

13 Oktober 2011 - 05 November 2011

Brazilie/Venezuela: Weer eens een grote reis

28 September 2010 - 05 Oktober 2010

1 weekje nazomeren in Thassos, Griekenland

29 Juli 2010 - 23 Augustus 2010

Indochina

06 Oktober 2008 - 02 November 2008

reizen 2006-2009

Landen bezocht: