deel 2- daar zijn we weer - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Adrie Rijsbergen - WaarBenJij.nu deel 2- daar zijn we weer - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Adrie Rijsbergen - WaarBenJij.nu

deel 2- daar zijn we weer

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie

25 Oktober 2006 | Namibië, Swakopmund

OP WEG NAAR ZUID-AFRIKA
De start, met de trein naar Schiphol, was niet al te best. De trein naar Schiphol ging niet verder dan Utrecht, omdat, zo zei de kaartjesknipster diplomatiek een “Springer” (iemand die voor de trein springt) verder treinen naar Schiphol onmogelijk maakte. Via Amsterdam Centraal, waar de trein vertraging had door technische storing, kwam ik om 15h40 op Schiphol aan. Met een geplande vertrek van 16h25 dus niet echt ruim in mijn tijd.
Inchecken kon gelukkig nog, maar ik moest wel gelijk naar de gate. Ik had gepland nog wat inkopen te doen op Schiphol, maar die gingen dus niet door.
Gelijk naar de Gate alwaar duidelijk werd dat we vertraging zouden hebben met het vertrek. Toen we eindelijk in het vliegtuig zaten, bleek er 1 stuk bagage teveel dus dat moest grondig gechecked worden. Uiteindelijk om 18h05 vertrokken we. Aanvankelijk hadden we 2,5 uur op het vliegveld van Heathrow, maar dat werd dus fors minder.
Om 18h20 landen we op heathrow. Snel door naar de gate voor het volgend vliegtuig. Maar dat hadden we maar gedacht. Alles werd grondig gecontroleerd. Zelfs de wandelschoenen moesten uit en water mocht je niet meenemen, zelfs niet als je er demonstratief van dronk.
Toen we bij de gate aankwamen, zelfs hier vertraging. Om een lang verhaal kort te maken, na een nachtje in het vliegtuig, kwamen we om 09h00 ‘s morgens in Kaapstad aan.
De vakantie was nu echt begonnnen !

Laat ik deze maar eerst plaatsen, zo meteen het vervolg…